Foto

Ակցիզային հարկի դրույքաչափերի բարձրացումը չէր կարող գնաճի բերել. Խոսրով Հարությունյան

Ակցիզային հարկի դրույքաչափերի բարձրացումը չէր կարող բերել գնաճի, մինչդեռ չեղարկումը կբերի 16,7 մլրդ դրամի ճեղքվածք: Այդ մասին «Ելք» խմբակցության հեղինակած «ՀՀ հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագծի քննարկմանը հայտարարեց հարակից զեկուցող, տնտեսական հանձնաժողովի նախագահ Խոսրով Հարությունյանը:

Նա նշեց, թե հունվարի 1-ից վառելիքի որոշ տեսակների ակցիզային հարկի դրույքաչափերը բարձրացվել են, մինչդեռ առաջին անհրաժեշտության պարենային ապրանքների գները ոչ թե հունվարի 1-ից են թանկացել, այլ՝ 2017թ. առաջին կիսամյակից՝ սեպտեմբերից:

«Սեղմված գազով հիմնականում ուղևորափոխադրումներ են կատարվում, բայց մատուցվող ծառայության գները չեն փոխվել, և դժվար է պնդել, որ այդ թանկացումներն իրենց հետևից կբերեն գների բարձրացում: Բենզինի գները նույնպես բարձրացել են, բայց բենզինով որևէ ծառայություն չի մատուցվում, և բացառապես անհատների համար է բեռ առաջացել, ուստի գների աճի վրա էլ չի կարող ազդեցություն ունենալ»,-ասաց նա:

Ինչ վերաբերում է դիզվառելիքին՝ ըստ նրա, գնաճը կարող է ազդել գյուղացիական տնտեսությունների վրա, բայց դրա համար էլ ասացին, որ կսուբսիդավորեն: Դրա հիման վրա էլ Հարությունյանը նկատեց. քանի որ նրանց համար, ովքեր սեղմված գազով են ավտոմեքենա վարում, ծախսերն աճել են, ուստի դիմագրավելու համար պետք է սոցիալապես խոցելի խավերին աջակցել: Ըստ Խոսրով Հարությունյանի՝ աջակցության կարիք ունեն միանշանակ ոչ թե 400.000 դրամի չափով աշխատավարձ ստացողները, որոնց համար զուգահեռ եկամտահարկը նվազել է 9000 դրամով, այլ 0-ից 150 000 դրամ աշխատավարձ ստացողները, որոնց համար եկամտահարկը նվազել է 3000 դրամով: Իսկ թե «Եկամտահարկի մասին» օրենքի փոփոխությունը կբավարարի՞ հարցի լուծումը, Խոսրով Հարությունյանը ենթադրում է, որ ոչ, և հիմնական լուծումը համարում է ստվերը կրճատումը:
Vesti.am