Համաշխարհային հետաքրքրությունը Լաբուբուի նկատմամբ մի փոքր նվազել է, բայց դա չի նշանակում, որ խաղալիքների արտադրող Pop Mart-ը տառապում է։ Ընդհակառակը, ուշադրության անկումը կարող է ազդել ընկերության երկարաժամկետ ռազմավարության վրա, հաղորդում է WWD-ն։
Google Trends-ի տվյալներով՝ Լաբուբուի որոնումները գագաթնակետին են հասել հուլիսի 13-19-ը, որից հետո աստիճանական անկում է գրանցվել։ Սակայն նույնիսկ օգոստոսի վերջին որոնումները դեռևս 12 անգամ ավելի բարձր էին, քան մեկ տարի առաջ։
Լաբուբուի ժողովրդականությանը նպաստել են անթիվ հայտնիներ՝ Նաոմի Օսական ԱՄՆ բաց առաջնությունում, Լեդի Գագան և Լիզան՝ Բրեթ Ալան Նելսոնի պատվերով պատրաստված ֆիգուրներով, ինչպես նաև TikTok-ում 2.8 միլիոն օգտատերերի գրառումները։ 2025 թվականին Լաբուբուն գերիշխող դեր է խաղացել սոցիալական ցանցերում և դիզայներական խաղալիքների երկրպագուների շրջանում։
Այնուամենայնիվ, խաղի բոլոր երկրպագուները չէ, որ ոգևորված են։ Ֆիգուրների հիմնական շարքը վաճառվում է «կույր տուփերում». գնորդը ստանում է շարքից պատահական ֆիգուր։ Հազվագյուտ գաղտնի տարբերակը ստանալու փոքր հավանականությունը հավաքագրումը վերածում է պատահական խաղի։
Այնուամենայնիվ, ներդրողները գոհ են. Pop Mart-ի բաժնետոմսերը մեկ տարվա ընթացքում ավելի քան եռապատկվել են՝ օգոստոսի վերջին հասնելով 320 հոնկոնգյան դոլարի։ Goldman Sachs-ը նույնիսկ բարձրացրել է իր նպատակային գինը մինչև 350 հոնկոնգյան դոլար՝ 2025 թվականի առաջին կիսամյակում եկամտի 204.4% աճի և 385.6% զուտ շահույթի շնորհիվ։
Pop Mart-ի վաճառքի մեծ մասը գալիս է ԱՄՆ-ից և Եվրոպայից, որտեղ դրանք աճել են համապատասխանաբար 1,142% և 729%-ով։ Ասիա-խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանը ավելացրել է 257%, իսկ մայրցամաքային Չինաստանը՝ 135%։
Ընկերությունը ակտիվորեն ընդլայնում է իր ցանցը. 2025 թվականի հունիսի վերջին Pop Mart-ն ուներ 571 խանութ և 2,597 ռոբոտների խանութ 18 երկրներում։ Օգոստոսին այն բացեց իր ամենամեծ խանութը՝ 8,200 քառակուսի ոտնաչափ մակերեսով և սրճարան Բանգկոկի Իկոնսիամում։ Ընկերությունը նաև մուտք գործեց գերմանական շուկա՝ Բեռլինում իր առաջին խանութով, իսկ Լոնդոնում այն 86 միլիոն դոլարով գնեց Օքսֆորդ փողոցի վրա գտնվող առաջատար տեղ՝ նոր ֆլագման խանութի համար։
Աճում են նաև առցանց վաճառքները. 2024 թվականի հունիսից մինչև 2025 թվականի հունիսը միայն TikTok Shop U.S.-ում աճել է 1,828%-ով։
Pop Mart-ի հիմնադիր Վան Նինգը նշել է, որ ընկերությունը ճիշտ ուղու վրա է՝ հասնելու իր 2025 թվականի 20 միլիարդ յուանի (2.78 միլիարդ դոլար) եկամտի նպատակին, և տարեկան 30 միլիարդ յուանի (4.18 միլիարդ դոլար) նպատակի լիարժեք իրականացումը նույնպես բավականին իրատեսական է։ Ընկերությունը նախատեսում է մինչև տարեվերջ ԱՄՆ-ում բացել ևս 10 խանութ և զարգացնել նոր շուկաներ Մերձավոր Արևելքում, Կենտրոնական Եվրոպայում և Լատինական Ամերիկայում։
Pop Mart-ը նաև ակտիվորեն մշակում է նոր IP-ներ Labubu-ից դուրս։ «Հրեշներ» շարքը, որը ներառում է Լաբուբուին և կերպարներ Զիմոմոյին, Սփուքին, Թայքոկոյին և Պատոյին, 2025 թվականի առաջին կեսին ապահովել է 4.81 միլիարդ յուան (673 միլիոն դոլար) եկամուտ, որը կազմում է եկամտի գրեթե 35%-ը։
Հայտնի ապրանքանիշերի հետ համագործակցությունը շարունակվում է. Vans-ը, Sacai-ն, Uniqlo-ն, Pronounce-ը, ինչպես նաև Moynat-ը և Chopard-ը համագործակցություններում օգտագործել են Pop Mart-ի կերպարներ։ Սակայն ընկերությունը ուշադիր է ընտրում իր մտավոր սեփականության իրավունքները՝ համագործակցելով միայն առաջատար ապրանքանիշերի հետ՝ իր կերպարների արժեքը պահպանելու համար։
Բացի այդ, նոր մտավոր սեփականության իրավունքները, ինչպիսիք են Twinkle-ը և KeyA-ն, արագորեն աճում են, և Pop Mart-ը ընդլայնում է իր առաջարկները. առաջին անգամ փափուկ խաղալիքները եկամուտով գերազանցեցին արձանիկներին (6.13 միլիարդ յուան, +1,276% տարեկան աճ), իսկ հունիսին Popop-ը բացեց իր առաջին զարդերի խանութները Շանհայում և Պեկինում։
Labubu-ն գուցե կորցնում է իր ժողովրդականության մի մասը, բայց Pop Mart-ը անկասկած հիմք է դնում երկարաժամկետ համաշխարհային հաջողության համար՝ ընդլայնելով իր ցանցը, առցանց վաճառքը և մտավոր սեփականության պորտֆելը։