Foto

Լաբուբուն կորցնում է հետաքրքրությունը, բայց Pop Mart-ը հաղթում է

Համաշխարհային հետաքրքրությունը Լաբուբուի նկատմամբ մի փոքր նվազել է, բայց դա չի նշանակում, որ խաղալիքների արտադրող Pop Mart-ը տառապում է։ Ընդհակառակը, ուշադրության անկումը կարող է ազդել ընկերության երկարաժամկետ ռազմավարության վրա, հաղորդում է WWD-ն։

Google Trends-ի տվյալներով՝ Լաբուբուի որոնումները գագաթնակետին են հասել հուլիսի 13-19-ը, որից հետո աստիճանական անկում է գրանցվել։ Սակայն նույնիսկ օգոստոսի վերջին որոնումները դեռևս 12 անգամ ավելի բարձր էին, քան մեկ տարի առաջ։

Լաբուբուի ժողովրդականությանը նպաստել են անթիվ հայտնիներ՝ Նաոմի Օսական ԱՄՆ բաց առաջնությունում, Լեդի Գագան և Լիզան՝ Բրեթ Ալան Նելսոնի պատվերով պատրաստված ֆիգուրներով, ինչպես նաև TikTok-ում 2.8 միլիոն օգտատերերի գրառումները։ 2025 թվականին Լաբուբուն գերիշխող դեր է խաղացել սոցիալական ցանցերում և դիզայներական խաղալիքների երկրպագուների շրջանում։

Այնուամենայնիվ, խաղի բոլոր երկրպագուները չէ, որ ոգևորված են։ Ֆիգուրների հիմնական շարքը վաճառվում է «կույր տուփերում». գնորդը ստանում է շարքից պատահական ֆիգուր։ Հազվագյուտ գաղտնի տարբերակը ստանալու փոքր հավանականությունը հավաքագրումը վերածում է պատահական խաղի։

Այնուամենայնիվ, ներդրողները գոհ են. Pop Mart-ի բաժնետոմսերը մեկ տարվա ընթացքում ավելի քան եռապատկվել են՝ օգոստոսի վերջին հասնելով 320 հոնկոնգյան դոլարի։ Goldman Sachs-ը նույնիսկ բարձրացրել է իր նպատակային գինը մինչև 350 հոնկոնգյան դոլար՝ 2025 թվականի առաջին կիսամյակում եկամտի 204.4% աճի և 385.6% զուտ շահույթի շնորհիվ։

Pop Mart-ի վաճառքի մեծ մասը գալիս է ԱՄՆ-ից և Եվրոպայից, որտեղ դրանք աճել են համապատասխանաբար 1,142% և 729%-ով։ Ասիա-խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանը ավելացրել է 257%, իսկ մայրցամաքային Չինաստանը՝ 135%։

Ընկերությունը ակտիվորեն ընդլայնում է իր ցանցը. 2025 թվականի հունիսի վերջին Pop Mart-ն ուներ 571 խանութ և 2,597 ռոբոտների խանութ 18 երկրներում։ Օգոստոսին այն բացեց իր ամենամեծ խանութը՝ 8,200 քառակուսի ոտնաչափ մակերեսով և սրճարան Բանգկոկի Իկոնսիամում։ Ընկերությունը նաև մուտք գործեց գերմանական շուկա՝ Բեռլինում իր առաջին խանութով, իսկ Լոնդոնում այն ​​86 միլիոն դոլարով գնեց Օքսֆորդ փողոցի վրա գտնվող առաջատար տեղ՝ նոր ֆլագման խանութի համար։

Աճում են նաև առցանց վաճառքները. 2024 թվականի հունիսից մինչև 2025 թվականի հունիսը միայն TikTok Shop U.S.-ում աճել է 1,828%-ով։

Pop Mart-ի հիմնադիր Վան Նինգը նշել է, որ ընկերությունը ճիշտ ուղու վրա է՝ հասնելու իր 2025 թվականի 20 միլիարդ յուանի (2.78 միլիարդ դոլար) եկամտի նպատակին, և տարեկան 30 միլիարդ յուանի (4.18 միլիարդ դոլար) նպատակի լիարժեք իրականացումը նույնպես բավականին իրատեսական է։ Ընկերությունը նախատեսում է մինչև տարեվերջ ԱՄՆ-ում բացել ևս 10 խանութ և զարգացնել նոր շուկաներ Մերձավոր Արևելքում, Կենտրոնական Եվրոպայում և Լատինական Ամերիկայում։

Pop Mart-ը նաև ակտիվորեն մշակում է նոր IP-ներ Labubu-ից դուրս։ «Հրեշներ» շարքը, որը ներառում է Լաբուբուին և կերպարներ Զիմոմոյին, Սփուքին, Թայքոկոյին և Պատոյին, 2025 թվականի առաջին կեսին ապահովել է 4.81 միլիարդ յուան ​​(673 միլիոն դոլար) եկամուտ, որը կազմում է եկամտի գրեթե 35%-ը։

Հայտնի ապրանքանիշերի հետ համագործակցությունը շարունակվում է. Vans-ը, Sacai-ն, Uniqlo-ն, Pronounce-ը, ինչպես նաև Moynat-ը և Chopard-ը համագործակցություններում օգտագործել են Pop Mart-ի կերպարներ։ Սակայն ընկերությունը ուշադիր է ընտրում իր մտավոր սեփականության իրավունքները՝ համագործակցելով միայն առաջատար ապրանքանիշերի հետ՝ իր կերպարների արժեքը պահպանելու համար։

Բացի այդ, նոր մտավոր սեփականության իրավունքները, ինչպիսիք են Twinkle-ը և KeyA-ն, արագորեն աճում են, և Pop Mart-ը ընդլայնում է իր առաջարկները. առաջին անգամ փափուկ խաղալիքները եկամուտով գերազանցեցին արձանիկներին (6.13 միլիարդ յուան, +1,276% տարեկան աճ), իսկ հունիսին Popop-ը բացեց իր առաջին զարդերի խանութները Շանհայում և Պեկինում։

Labubu-ն գուցե կորցնում է իր ժողովրդականության մի մասը, բայց Pop Mart-ը անկասկած հիմք է դնում երկարաժամկետ համաշխարհային հաջողության համար՝ ընդլայնելով իր ցանցը, առցանց վաճառքը և մտավոր սեփականության պորտֆելը։