«Այն, ինչ ասացի այսօր, նշանակում է,
որ ես 7 տարի մնացել եմ նույն դասարանում, որովհետև, եթե ես սովորեի, 6-7 տարի առաջ
այս ելույթը նույն ձևով այս նույն տեղում կունենայի։ Այն, որ ես հիմա եմ սրա մասին
խոսում, նշանակում է, որ 7 տարի մնացել եմ առաջին դասարանում»։ Այս տողերի հեղինակը ՀՀ վարչապետն է, որը, երկվա կառավարության նիստից հետո,
ամենաքննարկվածն է։ Քաղաքական և հասարակական տարբեր գործիչներ՝ յուրաքանչուրն իրեն
հատուկ մտածողությամբ և բառապաշարով մեկնաբանեց վարչապաետի հնչեցրած այս միտքը։ Հիմնական
խնդիրն այն է, որ վարչապետի այս ինքախոստովանական թեզն ամենաշատն ազդեցություն է ունենում
հենց պետության վրա։
Երբ քաղաքացին հասկանում է, որ այս կամ այն կերպ վատ է կրթվել, ապա իր պատասխանատվությունն է՝ կա´մ համակերպվել իր կարողություններին համապատասխան վաստակին, կա´մ էլ սկսել սովորել։
Այս կոնցեպտը, սակայն չի կարող կիրառվել պետության ղեկավարի դեպքում։ Նրա պատասխանատվությունը
վստահաբար ավելին է՝ հատկապես, երբ երկիրը գտնվում է պատերազմական իրավիճակում։
Ավելի հետաքրքիր է, թե իրեն 7 տարի նույն դասարանում մնացած համարող վարչապետն
ինչպե՞ս է գնահատում թշնամի պետությունների՝ Ադրբեջանի և Թուրքիայի «դասարանական առաջխաղացումները»։
Որերո՞րդ դասարանում են Ալիևը և Էրդողանը։ Բարձր դասարանցու դիրքերի՞ց են արդյոք բանակցությունները, և դեռ «առաջին դասարանում» գտնվող Հայաստանն ի՞նչ կարող է անել, որ բարձր դասարանցիների
չափ կարողություններ ունենա։ Փաշինյանն իր օրինակով է ցույց տալիս, որ դպրոցում իրեն
հետքրքիր են ամուր կախիչները և դրանց արժեքը, գեղեցիկ ներկերը, բայց ոչ երբեք ուսուցանվող
առարկաների որակները։ Այս մտածողությունն իրապես հատուկ է առաջին և հատկապես նույն
դասարանում մնացող աշակերտին՝ ով զբաղվում է ամեն ինչով, բացի բուն դասապրոցեսից։
Գուցե պետք է 7 տարի նույն դասարանում
մնացող աշակերտին հեռացնել իրեն ոչ համապատասխան տեղից և դպրոցի կառավարման ղեկը պարզապես
հանձնել ուսմասվարի և տնօրենին, այլ ոչ թե պարզապես որևէ աշակերտի։