Foto

Ինչ պետք է արվի թանկացման փոխարեն. Աղեկյան

Ուղեվարձի բարձրացումը չպետք է լինի հեշտ լուծում ֆինանսական բացերը փակելու համար.
ինչո՞ւ իրավունք չունեն 1լումայով անգամ թանկացնել քաղաքային տրանսպորտը
_________________________________________
Քաղաքային իշխանությունը, տեխնիկապես, ունի իրավասություն որոշելու տրանսպորտի ուղեվարձի սակագները, բայց դրա համար պետք է հաշվի առնի մի շարք սկզբունքային և իրավական հիմնավորումներ։ Ահա հիմնական պատճառները, թե ինչու նրանք իրավունք չունեն թանկացնել ուղեվարձը.
Երևանում կան հազարավոր բնակիչներ, որոնց եկամուտները չեն համընկնում ուղեվարձի բարձրացման հետ։
Ուղեվարձի թանկացումը հարվածում է հատկապես ցածր եկամուտ ունեցող մարդկանց, ուսանողներին, թոշակառուներին։
Քաղաքային իշխանությունը չի ներկայացրել հաշվարկներ, թե ինչ ազդեցություն կունենա այս որոշումը բնակչության վրա։
Թափանցիկության և հաշվետվողականության պակաս
Չկա հստակ հիմնավորում, թե ինչ հաշվարկներով են որոշել նոր գինը։
Տրանսպորտի ոլորտում դեռևս բազմաթիվ չլուծված խնդիրներ կան, ինչպիսիք են սպասարկման որակը, ավտոբուսների քանակը, տոմսային համակարգը, որոնք առաջ պետք է կարգավորվեն։
Հանրային լսումներ կամ լայնածավալ հարցումներ տեղի չեն ունեցել, ինչը ժողովրդավարական գործընթացի խախտում է։
Մունիցիպալ բյուջեի անարդյունավետ կառավարում
Քաղաքային իշխանությունը բյուջեի միջոցները պետք է նախ օգտագործի արդյունավետ համակարգ ներդնելու համար, այլ ոչ թե ուղեվարձի բարձրացման հաշվին լրացնի ֆինանսական բացերը։
Եթե տրանսպորտը ինքնածախսածածկ չի լինում, ապա դա ցույց է տալիս կառավարման վատ որակը, ոչ թե ուղեվարձի պարտադիր թանկացման անհրաժեշտությունը։
Սահմանադրական և օրենսդրական խնդիրներ
Սահմանադրությամբ և «Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքով, քաղաքապետարանը պետք է ապահովի բնակչության համար մատչելի և հասանելի տրանսպորտ։
Բնակչության սոցիալական վիճակի վրա մեծ ազդեցություն ունեցող որոշումները պետք է հիմնավորված լինեն օրենքով և բխեն հանրային շահերից։
Քաղաքային քաղաքականության անհետևողականություն
Տարիներ շարունակ քաղաքային իշխանությունները խոսել են տրանսպորտի բարելավման մասին, բայց ոչ մի էական բարեփոխում չի իրականացվել, բացի գազելների փոխարինումը ավտոբուսներով։
Եթե նոր համակարգը դեռ չի ներդրվել, ապա ուղեվարձի բարձրացումը նշանակում է, որ բնակիչները կրկին վճարում են անարդյունավետ կառավարման հետևանքների համար։
Ինչ պետք է արվի դրա փոխարեն
✅ Տրանսպորտային համակարգում հարկ է ներդնել խելացի երթուղիներ, հարմարավետ պայմաններ
✅ Հասարակական քննարկումների անցկացում
✅ Արդյունավետ բյուջետային կառավարում, որպեսզի տրանսպորտը մնա մատչելի
✅ Սոցիալական արդարության պահպանում՝ աջակցելով ցածր եկամուտ ունեցող քաղաքացիներին
Երբ իշխանությունները չեն կարողանում արդարացնել, թե ինչու պետք է ուղեվարձը բարձրանա, և չեն ներկայացնում հաշվարկներ, ապա նրանք ոչ թե իրավունք ունեն թանկացնելու, այլ պարտավոր են նախ լուծել կառավարման խնդիրները։
Ուղեվարձի բարձրացումը չպետք է լինի հեշտ լուծում ֆինանսական բացերը փակելու համար, այլ պետք է լինի կշռադատված որոշում՝ բխող հանրային շահից։