Foto

Wildberries-ը հաճախորդներին խոստացել է վերադարձնել խափանման պատճառով պահված գումարները

Wildberries and Russ միավորված ընկերության մամուլի ծառայությունից հայտնել են, որ առավոտյան խափանման պատճառով սխալմամբ չեղարկված պատվերների կարգավիճակները մոտ ապագայում կթարմացվեն ճիշտ կարգավիճակի: Ընկերությունը կվերադարձնի հաճախորդներից սխալմամբ պահված առաքման վերադարձի համար, հայտնում է «Коммерсантъ»-ը։

Սեպտեմբերի 14-ի առավոտյան էլեկտրոնային առևտրի հարթակի օգտատերերը բողոքել են, որ պատվերները սկսել են ստանալ «չեղարկել» կարգավիճակ, նույնիսկ եթե թողարկման պահին դրանց ժամկետը դեռ չի լրացել: Ըստ «Sboy.rf» կայքի՝ Wildberries-ի աշխատանքի վերաբերյալ բողոքների թվի աճը սկսվել է Մոսկվայի ժամանակով 6:30-ին.

Սեպտեմբերի 14-ի առավոտյան էլեկտրոնային առևտրի հարթակի ապրանքների մատակարարների հայտում հայտնվել է հաղորդագրություն. «Տեխնիկական անսարքության պատճառով գնորդի որոշ պատվերներ և որոշ վաճառողներ վերադարձներ սխալմամբ ցուցադրվում են «Չեղարկված» կարգավիճակով: Օրվա ընթացքում մենք կվերականգնենք ստատուսների ճիշտ ցուցադրումը։ Ապրանքների հակադարձ լոգիստիկայի համար գումարը կվերադարձվի: Առաջիկայում այս իրավիճակը ամբողջությամբ կկարգավորենք և մանրամասների մասին կհայտնենք»։

Ընկերությունից- «Ъ»-ին հայտնել են, որ «մոտ ապագայում պատվերի կարգավիճակը կթարմացվի՝ ուղղվելու համար, որից հետո այն սովորականի պես» կարելի է վերցնել: «Վերադարձի առաքման վճարները հնարավորինս շուտ կվերադարձվեն: Ընկերության մասնագետներն աշխատում են ծառայությունների ճիշտ աշխատանքը վերականգնելու ուղղությամբ»,- հավելել են Wildberries and Russ միավորված ընկերությունում։